Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

sobota, 9 października 2010

Cytaty (Część 10)

chciałabym odejść , ale chyba brak mi na to odwagi ...

nie próbuj uciekać , kochanie - miłość może być zabawna . `

tylko go lubię. nie zakochałam się jeszcze w nim, wciąż mogę powiedzieć mu żegnaj, ale lubię go, naprawdę lubię i na razie to mi wystarcza.

' a to ? a tamto ? a czemu ? a jak ?a czy.. ? . książkę piszesz ?

Nigdy nie rezygnuj z tego co naprawdę chcesz zrobić.

` Ze wszystkich rzeczy wiecznych miłość trwa najkrócej. ` ¦

'dzięki niemu uśmiecham się do ekranu telefonu w drodze na przystanek, do szkoły, do domu. a ludzie tak dziwnie się patrzą. jakby uśmiech był czymś niecodziennym.'

Nie dojrzałeś by być ze mną. Dla ciebie nie liczy się charyzma dziewczyny. Bierzesz każdą po kolei, bo myślisz, że nowa znaczy lepsza..

Miłośc twoja zniewoliła mnie - Kocham cię

``Dla Ciebie wszystko dla Ciebie życie ale kochaj mnie chociaż skrycie.. <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz