Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

wtorek, 19 lipca 2011

Cytaty (Część 47)

Cały czas mnie prześladujesz. Nawet jak spojrzę na klawiaturę litery T i Y są obok siebie...



Pewnego razu zapytałam 4latka co trzeba robić, by być w życiu szczęśliwym, a on bez namysłu odpowiedział, że trzeba się przytulać. <3



Będziesz moim Puchatkiem. Będziemy razem turlać się na łące, a ja co jakiś czas będę Cię łapać za puchatą łapkę, żeby sprawdzić czy nadal jesteś.



zaszyję Ci kieszenie żebyś mógł wziąć mnie za rękę.



bo wszystkie emocje, uczucia i słowa do ciebie,spłynęły z wszystkimi moimi łzami.



nie jestem obrażona , po prostu mi przykro



ciągle noszę łańcuszek z pierwszą literą Twego imienia.



szłam dzisiaj z najlepszym kumplem ze szkoły . przytulił mnie , ale tak jak siostrę . szliśmy tak , śmiejąc się głośno . nagle , zobaczyłam cię nadchodzącego z naprzeciwka . patrzyłeś , patrzyłeś i napatrzeć się nie mogłeś . stać cię tylko było na ciche : cześć . wieczorem na gadu , tak jak nie pisałeś od 3 miesięcy , tak dzisiaj napisałeś . " fajna z was para " - przeczytałam . już miałam napisać , że jesteśmy tylko przyjaciółmi , ale tylko się uśmiechnęłam i wysłałam " tak , dzięki " . a myśl sobie...



nie pytajcie mnie co dzieje się w moim życiu,ja tu tylko sprzątam :D




` Serce pod każdym względem wybierze Ciebie. Rozum pod każdym względem zawsze Cię odrzuci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz