Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

środa, 20 lipca 2011

Cytaty (Część 50)

 Gdyby została mi ostatnia godzina życia? powiedziałabym rodzicom jak bardzo ich kocham i podziękowała za czas spędzony obok mnie, za wychowanie i za cudowne dzieciństwo. Później wypiłabym ostatnie piwo z przyjaciółmi na ukochanej ławce i osiedlu. Na końcu poszłabym do Ciebie, by Cię zobaczyć i w ostaniej sekundzie życia powiedziałabym jak bardzo Cię kocham. W ostatniej - byś nie zdążył powiedzieć mi, że Ty nie czujesz tego samego.



Rysowanie serc na zaparowanej szybie kabiny prysznicowej weszło mi w nawyk, jak mycie zębów czy jedzenie śniadania.



`tell me that I was your number one ..



`Patrzę w lustro i co widzę ? Dziewczynę, której marzenia nigdy się nie spełnią



`Raz jesteś zupełnie inny, zupełnie obojętny na wszystko, zaś później ci cholernie zależy na wszystkim. Nie rozumię Cię. To może ze mną jest coś nie tak ?



`Szczerze mówiąc nie bawi mnie już ta cała gra.



Z minuty na minutę stajesz sie dla mnie coraz ważniejszy



Szli razem, trzymając się mocno za dłonie,  czuła jego ciepło, emanujące na prawo i lewo,  czuła jego miłość ktorej wciąż nie umiała pojąć.




Chciałabym w końcu znieczulić się na dźwięk Twojego głosu, na te spojrzenia i niesforną w deszczowe dni fryzurę.Na to wszytko co sprawiło że Cię pokochałam. Lecz Ty wciąż znajdujesz mi nowe powody dla których trwam w przekonaniu że jesteś idealny...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz