Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

poniedziałek, 4 lipca 2011

Cytaty (Część 44)

Twoj pocalunek jest jak czekolada , na jednym kawalku trudno poprzestac ; *

Jestem wredna, mam nawroty bezczelności co 3 sekundy i nie lubię się dzielić. wystarczający powód, żebyś dał sobie spokój ?

Wciągasz do płuc bucha za buchem, zapijasz to kolejnymi piwami. Uruchamia Ci się faza, śmiejesz się z byle czego, zasypiasz mimowolnie zaraz po powrocie do domu. Rano budzisz się na kacu z ostrymi zawrotami głowy i mdłościami, a tam w środku coś kuje. Przeliczyłaś się chcąc utopić uczucia w procentach. Potrafią pływać .


Suka powiadasz? bo ledwo skończyła jeden związek już planuje zaczynać drugi. dziwka powiadasz? bo ledwo miała na ustach smak jednego już przysłoniła go ustami drugiego. szmata powiadasz? bo zostawiła go dla kogoś kto był lepszy. Ale Ty jej nie znasz. Nie wiesz ile z nim przeżyła. Nie wiesz ile nocy przy nim przepłakała. Nie wiesz nic. Więc zanim nazwiesz ją 'tą złą kobietą' - zapytaj czemu postąpiła tak, a nie inaczej. Szczegóły, o które nie pytasz, są najistotniejsze...

 zabawne, że w jednej osobie może znajdować się wszystko to co daje Ci szczęście i w jednej chwili wszyskto znika, ta osoba i szczescie...


boje się tego co będzie dalej.. co z moim życiem, uczuciami, przyszłością.. boje się rozpocząć nowy rozdział, a jednocześnie mecze się w tym. tyle bólu tyle łez i głupich postanowień, że będzie dobrze.. wszystko na nic.

Nie mam Ci nic do zarzucenia, oprócz rąk na szyje. <3

Jak myślisz kto kocha cię bardziej, ona która widzi cię cały dzień i całą noc, czy ja która czekam cały dzień i całą noc z nadzieją że może cię zobacze?


Jeśli kocha, jeżeli mu zależy, to nie zapomni i wróci. Jeśli nie - miał wyjebane od zawsze.


Co mam zrobić kiedy mnie zostawiasz, gdzie mam kroczyć, gdzie mam patrzeć, kiedy nic nie widza moje oczy własne,
siedze i płacze, aż wstyd sie przyznać. Wszędzie gdzie nie spojrze, twoja podobizna, moja myśl nie chce Cie ode mnie wygnać, wybacz moja wyobraźnia widzi Cie co chwila,moja osoba sie od Ciebie już uzależniła.

Jedyne co mnie pociesza to, to ze patrzymy na te same gwiazdy kochanie ...


a jeśli jesteś w stanie zrozumieć moje dziwne rozumowanie, i dokończyć większość moich zdań - to albo jesteś moim przyjacielem, albo mamy tak samo napierdolone w głowach

nie, nie byłeś pierwszy ale chciałabym abyś był ostatni.

`napisał. zaczęłam zgrywać zimną i arogancką. cholera, tęskniłam, jasne. ale chciałam, żeby czegoś się nauczył. nawet, jeśli to miało odbywać się moim kosztem...

'Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i, nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół'


'to nie kilometry dzielą ludzi, lecz ich obojętność'


' i obiecaj mi, że następne jutro będzie
lepsze od poprzedniego.. '


Gdybym mogła to wyciągnęłabym Cię ze zdjęcia. Lecz takie rzeczy tylko w erze, a ja w plusie jestem Skarbie <3



'śniłaś mi się '. usłyszeć od chłopaka o którego się starasz. bezcenne.



'a może na tym właśnie to polega, że Ty musisz przestać kochać, by mu zaczęło zależeć '

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz