Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

poniedziałek, 4 lipca 2011

Cytaty (Część 45)

Masz to we krwi, wiem, że się nie zmienisz. Nie zasługujesz łajzo by chodzić po tej ziemi.

        Ogarnij się patologiczna dziwko, niżej już nie upadniesz.
 
       Bóg potknął się i krzyknął ' KURWA ! ' , a słowo ciałem się stało . I tak właśnie powstałaś złotko 
  
           Jeszcze raz się na mnie spojrzysz , to tak Ci wykurwię ,że rutinoskorbin Ci nie pomoże! Taki będziesz niewyraźny 


2 kilo pudru, 
3 litry tuszu na twarzy,
a Ty się dziwisz,
że dużo ważysz.

Bądź uroczy dla swoich wrogów, nic ich bardziej nie złości.  

            Mam szacunek dla prawdziwych, mam pogardę dla fałszywych 

                        - ch*j w dupę takim osobom co w oczy przyjaciele, a za plecami sku*wiele...!    

                  jeśli mówisz o mnie źle to pewny bądź, że cię pierdolę. ;)  

                        Jednak wolę osiągnąć coś osobowością i inteligencją niż dupą tak jak Ty, sorry...  

                        uderzyłabym Cię - ale moja ręka nie przeżyłaby strącenia tylu ton pudru z Twojej 'ponoć twarzy'.

          I zasada dynamiki Newtona - 'ciało puszczone raz, puszcza się cały czas' :D^^       

      szkoda, że ten puder nie zakrywa Twojego braku mózgu. ^^  

`Tak, Ty masz to COŚ bez wątpienia. COŚ co mnie wkurwia!!!  

Jestem jaka jestem , mnie już nie zmienisz . A jeżeli tak myślisz , to za wysoko się cenisz . ! `


Plotkujesz na mój temat.? Mówisz za moimi plecami.? Dla mnie to powód do dumy.! Oznacza to że mi zazdrościsz.!

przecież mówiłeś, że mnie nie lubisz  , a dziś już kochasz ? okres masz, że tak zdanie zmieniasz ?

Przytulanie wytwarza hormony szczęścia, które powodują zanik agresji interpersonalnej i spowalniają proces starzenia się komórek. Przytulisz mnie ? :)

wszystko co dobre w życiu jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.

Dziwisz się, że Ci kurwa nie ufam? na Boga ! ogarnij, przecież fałsz masz na mordzie wypisany !

-jak tam ? - pozytywnie, miło, słodko, radośnie, szczęśliwie, optymistycznie, kolorowo, czarująco, fascynująco, niesamowicie, pięknie, bajecznie, doskonale, zachwycająco, najfajniej na świecie. - serio ? - nie.

2 słowa , 9 liter : kocham Cię i pieprz sie . Wybór dowolny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz