Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Wierszyki "O Sobie" (Część 5)

Jeśli Kiedyś Mnie Uderzysz, Nie Łudź Się, Że Nie Oddam..

Jeśli Na Mnie Głos Podniesiesz, Nie Myśl, Że Będę Spokojna..

Jeśli Zaczniesz Na Mnie Krzyczeć, Nie Oczekuj, Że Wysłucham W Milczeniu.. 

Jeśli mniie niie znasz niie prÓbuj OceniiaĆ!!!!

_______________________________

Nie mow do mnie Barbie . ! Ja mam uczucia i serce . ! A nie w srodku PLASTIK.! 'Pamiętaj... . DziewCzynO zastanÓw się cO na mÓj temat smarUjesz ... wCiąż na każdym krOkU Mnie krytykUjesz ... Te bajki są pO prOstU żałOsne ... zazdrOśCisz ? tO takie prOste ! Obgadujesz? Bo chcesz byc taka sama!! Śmiejesz sie ??Bo jestes w gronie przyjaciol!! Milczysz ?? Bo bez swej'PUBLICZNOSCI'NIe umiesz powtorzyc swojego wystepu!!=]

_______________________________

Jestem jak:

 Kropla rosy- zimna do puki mnie nie poznasz 

Mrówka- Słaba wobec Ciebie 

 Biedronka- Nie wstydzę się swojego wieku 

Pszczoła- Próbuje każdy kwiat 

Kwiat- Łatwo mnie zranić 

Kosiarka- Zetnę każdego kto stoi mi na drodze do marzeń 

 Ptak- Uciekam gdy się boję 

Mlecz- Lekka 

Drzewo- spokojny szum mnie uspokaja 

Trawa- Będziesz chciał mnie więcej

_______________________________

Pięękna ? Niezwykła ? Idelana ? Lecz Dla Ciebie KotQ Nieosiągalna ;PP Zostałam Stworzona By Błyszczeć.!. Masz z Tym Jakiś Problem.?. To Nara... Albo Jak W Tekście... Ostrzej.!. ...WyP*****lajjj.!.

_______________________________

Na klęskę się nie godzę - Zróbcie miejsce.. bo nadchodzę..!! xD Pokaż na ile Cie stać! Uderz mnie w twarz! Wyzwij od szmat! Ja i tak Kotku Wybuchnę Ci śmiechem w twarz!

_______________________________


Szukasz koleżanki? To sobie ją namaluj! Nie jestem dla każdego! Raczej dla wybranych! chcesz się bawić .?. to kup sobie misia .!. ja nie jestem Twoją zabawką .!. "Śmiejecie się ze mnie bo jestem inna.. A ja śmieje się z was bo wszyscy jesteście tacy sami.." 

_______________________________

SpRaWa Jest ProSta.. TwOja wyObraŹnIa jeSt LekKo ŻaŁoSsNa.. PoOtrAfIę ByĆć SzCzeRa SaMa Ze SoBąąą.. PoKaZaĆ Że Nie DaM SiĘ ŻąDzIć InnYm OsoBoOm.. Nie ZnaSz MoJeJ WaRtoŚśCi.. OceNiAsZ MnIe Po CaŁoŚśCi.. DlA C^I^E^B^I^E nIe WaŻżNe CoO w ŚroDku.. MówIsz Mi.. ‘‘JESTEŚ PIĘKNA KOTKU’’ .. LEcZ PaMiętaJ Na DoBre I Na ZłE.. Nie WszYstkOo Na ZeWnąTrz LiCzY Sięę..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz