Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

sobota, 16 października 2010

Cytaty (Część 12)

"Chociaż byłem już blisko,
spierdoliłem wszytsko..."

 Nikt o tym nie słyszał,
Nikt o tym nie mówił,
To ta cisza, która krąży wśród ludzi.


uczmy sie padac..
by wstac
i isc dalej...


Póki jestem młody, po co mi te schody,
co przede mną moje, nawet sam się boję.

So dance, dance, like it’s the last, last night of your life, life


mogłabym być słodka i nie rzucać się wcale i gdybym była ciastem wylizałbyś talerz.:*

` W Twych ramionach się skryć , i na zawsze z Tobą być .<3 ; **

choćbym policzyła do miliona i tak nigdy się nie uspokoję na Twój widok.

I najgorsze jest to, że mam do ciebie taką słabośc ..

Mam marzenie, mam wiele marzeń.. i będę wystarczająco stuknięta, żeby je realizować

`. letni romans co złączył serca dwa .. ; **

Chodź ze mną, chociaż zupełnie nie wiem dokąd.. :<

Masz w sobie ' coś ' i to ' coś ' jest boskie ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz