Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

sobota, 9 października 2010

Cytaty (Część 9)

nie jestem idealna, bo nie lubię różowego. nie zachwycam się każdym Twoim golem i nie chodzę za Tobą krok w krok. nie noszę miniówek i wysokich szpilek. nie mam tlenionych blond włosów, a moje usta nigdy nie są pomalowane żadną szminką. nie mam 5 cm tipsów. mogłeś uprzedzić, że gustujesz w pustych panienkach. nie robiłabym sobie nadziei.


- i nawet jeśli obrażam się na Ciebie tysiąc pięćset razy na minutę to wiedz , że nie zamienię Cię na nikogo w świecie .


przez Ciebie mam zajebiście wielką ochotę przeklinać . ty podobno nie lubisz wulgarnych dziewczyn . i kurwa dobrze, nie lub sobie . ja też Cię już nie lubię .

miłość trzeba budować. odkryć ją to za mało.

...ale gdy tylko słyszę telefon, mam nadzieję, że to Ty.

Nie poznamy prawdy, nie znając przyczyny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz