Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

piątek, 11 marca 2011

Cytaty (Część 20)

''Niebieskim długopisem maluję różowe serce. Niemożliwe?. Powiedziałabym nierealne jak my...''

Popatrzyłam do słownika, znalazłam Cię pod słowami szuja, skurwiel i lovelas.

Nie chciała, aby widział, że płacze. Była przecież tak dumna...

Lojalność jego - Nie możemy być razem. A może nie chce??

 A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć...


Mówią "Bądź Sobą" a każą brać przykład z innych...


Tylko Tobie Powiem Jak Mi Serce Bije Bo Dla Ciebie Tylko Żyje...;**

tylko mnie kochaj.

Wzięła Garść Tabletek Bo To Nic Nie Boli Połykając Wszystkie ZASNĘŁA POWOLI... <33


Kolejny dzień pod tytułem: 'Sama nie wiem czego chcę...'


szkoda że w życiu nie ma nacisku ` replay ` . stworzyłabym własny świat i wiedziałabym już jakich błędów nie popełniać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz