Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

wtorek, 15 marca 2011

Cytaty (Część 22)

 Moje imię podoba mi się tylko
wtedy, gdy Ty je wypowiadasz < 3


(...) bo my mamy przecież
niebo na ziemi.


Był jedynym mężczyzną,
który dotykał ją w myślach..


za mało mnie znasz by się zakochać.
za dużo było spotkań byś mógł mi się oprzeć.


nie myśleć, nie analizować obsesyjnie


nie chcę tych zmartwień,
choć pokażę Ci świat jaki pokocham dziś.


nawet moje mokre włosy, opadające delikatnie na ramiona
imitują mi Twój dotyk


- Dlaczego cały czas mnie dotykasz.?
- Bo chcę czuć, że jesteś obok...
- Kochanie, nie musisz tego sprawdzać. Jestem i będę całe życie.


`widziałam go w jej ramionach.


i nagle zdała sobie sprawę, że nie oddycha. to było tak niesamowite odkrycie, że zapragnęła tak częściej.


jestem dla ciebie tak bardzo nieistotna.


serce pęka z nieporozumienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz