Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

wtorek, 15 marca 2011

Cytaty (Część 24)

Lubię niegrzecznych chłopców z dobrymi manierami.


Mów do mnie szyfrem
Patrz prosto w oczy
Mam klucz do rozkoszy.. miau

Mieć w oczach tą moc, co przyciąga jak magnes


Ty dokazujesz, ja będę blisko pierdolca.

Nie dokazuj niania, nie dokazuj,
Przecież nie jest znowu z ciebie taki cud.
Nie od razu, ziomuś nie od razu.
Nie od razu stopisz serca lód.


Zanim ci pokażę co potrafię językiem,
Muszę mieć tą pewność, że nie jesteś tym typem.
Bo znam już takich setki, a widziałam tysiące.
Nie rozgrzewają serca, ale chcę rozgrzać pościel.

Chcesz mnie, to proś mnie. Jakieś wątpliwości?
Lód co najwyżej mogę wsypać Ci do spodni.

Wiesz, że cię pragnę, ale co będzie potem?
Nawet się nie przedstawiłam, ty już rozbierasz mnie wzrokiem.

Ej, skąd wiesz co myślę, z oczu moich czytasz?
Niemożliwe, bo twoje przylepiły się do tyłka.


ale jaką mam mieć pewność, powiedz, że jutro inny tyłek nie zawróci ci w głowie?


fałszywy przyjaciel rani gorzej niż pocisk.
a ja pieprze te dziwki.


Mam swoją czarną listę i z niej cię nie wykreślę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz