Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Cytaty (Część 30)

przed chwilą przypadkowo pomyślałam o tobie. o, teraz też .


` Ogarnij to, że ja nie ogarniam tego co się dzieje.;oo




Powiedz kobiecie że jest ładna-nigdy nie uwierzy. Powiedz, że jest chuda. Nie uwierzy.
Powiedz, że jest najlepszą, najmilszą i najpiękniejszą kobietą jaką spotkał, nie uwierzy nigdy.
Powiedz kobiecie, że jest dziwna, a zapamięta to do końca swojego życia.


Nie odkładaj mnie na potem, bo... potem mnie już nie będzie.

Kobiecie nie wypada, ale kocham ten stan, kiedy jestem najebana. :zakrecony:

-Stwierdzam, iż nie jest mnie wart.
-Szkoda, że dopiero po tym wszystkim co wycierpiałaś.

My nie obgadujemy, tylko stwierdzamy.


Gdybyś miał, a nie miewał, czas i chęć i gest, byłabym na wyłączność...


-Anioł Stróż powiedział: "Naiwna..." i pogłaskał po głowie...


Ktoś kiedyś powiedział mi, że każdy facet pragnie mieć grzeczną dziewczynę,
która będzie "niegrzeczna" tylko dla niego, a każda dziewczyna pragnie mieć niegrzecznego chłopaka,
który będzie "grzeczny" tylko dla niej.

Dziś nie odbieram telefonów, przetańczę całą noc, upiję się do nieprzytomności,
zagadam z byle kim... choć na chwilę chcę zapomnieć o Tobie.

Pamiętaj, że każdy napotkany człowiek czegoś się boi, coś kocha i coś stracił.

Od dziś będę się zabawiać każdym napotkanym na mojej drodze mężczyzną.
Zero sentymentów, ckliwych wspomnień, zaangażowania czy uczuć.
Papieros w mojej dłoni będzie stałym gościem, a kakao zamienię na czerwone wino.
Będę żyła chwilą bez myślenia o konsekwencjach.
Chcę żyć życiem, nie kimś.

Naucz się zatrzymywać łzy w połowie twarzy, tak by nie dotknęły uśmiechu. (;


Proszę, szepnij mi do ucha, że jestem tą, na którą tyle czekałeś...


Nie muszę Cię kompromitować, sam robisz to idealnie. (;


Jeśli będzie Ci na mnie zależało, to znajdziesz drogę, nawet przez piekło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz