Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

wtorek, 21 czerwca 2011

Cytaty (Część 42)


nigdy nie chciałam być idealna. chciałabym być tylko wystarczająca dla Ciebie.

' zawsze będziesz moim numerem jeden. to cholernie głupie i chamskie, ale nawet jeśli byłabym z kimś innym, wystarczyłoby jedno Twoje słowo, abym była Twoja <3 . '


kłótnie, czuję się okropnie zła. nie wiem już sama kto zaczął ty , czy ja...

morał tej bajki jest krótki i niektórym znany,
gdy jest para osób zakochanych to się nie wpierdalamy.

- no i tego, fajna pogoda, słońce świeci, wiatr nie wieje, kocham Cię i nawet ciepło jest. - cooo? - no nic, mówię, że ładna pogoda jest. 




 podobno, gdy chłopak patrzy w oczy dziewczyny więcej niż 7 sekund, podoba mu się, a co gorsza jest w niej zakochany. wczoraj patrzyłeś w moje oczy 13 sekund. liczyłam.


- będziesz ze mną chodzić?
- no nawet pobiegać z Tobą mogę jak chcesz. ;)

Pojawiłeś się przypadkiem, więc przypadkiem nie odchodź!

Dajcie mi "J" , dajcie mi "E" , dajcie mi "G" , dajcie mi "O" . Dajcie mi "JEGO" . Kurwa natychmiast !
on jest moim głównym powodem chodzenia do szkoły. on i tyle. 




Wolę wyjść z Tobą na spacer niż pisać na gg. Wtedy mam tą gwarancję, że mam Cię tylko dla siebie .

- Wytrzymasz ze mną ?
- Nie wytrzymam bez Ciebie ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz