Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

wtorek, 1 listopada 2011

87

Jest ktoś jedyny, kto ból szybko łagodzi.
Co mą każdą smutną chwile jednym uśmiechem osłodzi.
Jest ktoś daleki i bliski, ktoś tajemniczy i znany.
Jest ktoś najbliższy mi z ludzi i najbardziej przeze mnie kochany.



I jakiego by błędu nie popełnił ona i tak znalazłaby jakieś sensowne usprawiedliwienie.

nigdy nie mów nigdy , bo nigdy nie wiesz co może zdarzyć się KIEDYŚ . 



przepraszam moje włosy że niszcze je prostowinicą, przepraszam moje serce, że niszcze je tobą.



powinno istnieć jedenaste przykazanie: Nigdy nie opuścisz tych, którzy cię kochają



Trzeba mieć talent, żeby umieć tak wszystko idealnie spierdolić.



Pytasz co u mnie? Po staremu. Nadal jesteś dla mnie najważniejszy.


MIJAMY SIĘ PO PROSTU..ŁAPIĄC KRÓTKIE MOMENTY WYMUSZONEGO SZCZĘŚCIA.


Tak. To ja leżę tu. Jestem piękna jak ze snu.Tylko oczy podkrążone i zgubiłam gdzieś koronę.

popełniam ogromny błąd. cholernie ogromny - ale nie potrafię inaczej.ciągnie mnie do tego jak ćpuna do heroiny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz