Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Wierszyki "O Sobie" (Część 7)

Kocham sluchac na swoj temat niestworzonych historii i bajeczek o tym jaka jestem i czego to ja ostatnio nie robilam Ale mowie stanowczo... ...Takie rzeczy NIGDY nie mialy i nie beda mialy miejsca

_______________________________

 

BóG MNiE StWoRzyŁ, a DiAbeŁ OpĘtaŁ. . . JeStEm WiĘc OdTąD Na WiEki. . . i GrZeSzNa i ŚwiĘta. . .. ZdRadLiwa i WiErNa... i DoBra i zŁa. . .. . . i RoZkOsZ i RoZpAcZ. . . i UśMiEcH i ŁzA. . .. . . i GoŁąb i ŻMijA. . . i PiOŁun i MiÓd. . .. . . i AnioŁ i DeMoN. . .. . . i UpióR i CuD. . .. . . i SzCzYt NaD ChMuRaMi. . .. . . i PrZePaŚć BeZ DnA. . .. . . PoCzĄtEk i KONiEc. . .. . . to wŁaŚnie JA . . Pzdr.:*

 _______________________________

 

Zazdrosnych osób jest mnóstwo .! Każą mi spojrzeć w lustro ? [ ! ] Pff. Ciekawe dlaczego ? Bo nie potrafią ZnIeŚć obrazu . Mają dość - że to oni są bez wyrazu .! Każdy z nich chciałby być takim jak ktoś marzy.. To da się wyczytać z ich twarzy... Ja nie kopiuję, kopiowana będę .! Przez tych, którzy chcą mi zamknąć gębę xDD. Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego . ! . Olewam ... ludzi którzy są fałszywi i puści .[!] To nie pogłoska, że jestem boska.! Jeśli ktoś mnie kiedyś nienawidził to tylko dlatego, że chciał być taki jak JA, a nie mógł...

_______________________________

 

powiedziałam Coś złego do Cb ? i już nie czujesz się jak w niebie ? mówisz do mnie że Cie to boli... a mnie to wszystko pier.doli.;] coś więcej ? wyzywasz od dzi.wek i szmat ? a zastanowiłeś się ile ty jesteś wart ?! nic kotq, nic nie jesteś wart... bo kto normalny rzuca słowa na wiatr ? pobijasz do mnie jeszcze ? ohh, wybacz... ja nie jestem ta co możesz się pobawić i zostawić. nie jestem lala urwana z burdelu. wiec kur.wa, czego chcesz jeszcze ode mnie cwelu ?!

_______________________________

 

Olewam to co mówią o Mnie inni.. Oni wszyscy byli zawsze jacyś dziwni:/ Pełni zawiści, zazdrości:> Nie znasz, więc po co *? Myślisz, że Mnie to boli?.,? Mam swoje zdanie więc uważaj na nie!.! Moja cierpliwość ma swoje granice. .. Jakieś wielkie odkrycie?!?

_______________________________

~`...SloOdka i niewiNna?_ ~`IdiOtka i nAaiwna.? . ~`* .?! * ?.! ~` .. jak woOlisz . Mi tO LaaTa [.!] .ild.illili .il.idllili .il.illili ¦d

_______________________________

 

¤¤•••••••••••••••••¤¤ Dla jednYch głupia dziewczYna . Dla innYch kOchająca przYjaciółka . Przez jednYch kOchana Przez drugich nienawidzona . Dla jednych jestem kimŚ . a dla drugich nikim . MÓwie cO mYśle . RObie cO chce . i nie zmienie sie ! BO ktoŚ tak chce .! ¤¤•••••••••••••••••¤¤

_______________________________

To, że czasami płaczę nie znaczy, że jestem słaba...
To, że nie zawsze się uśmiecham nie znaczy, że nie jestem szczęśliwa...
To, że często marzę nie znaczy, że nie patrzę realnie...
To, że kocham za mocno nie znaczy, że można mnie ranić...
To, że nienawidze nie znaczy, że jestem zepsuta...
To, że czasami milczę nie znaczy, że nie mam co powiedzieć..
To, że czasami nie wiem co robić nie oznacza jeszcze, że nie wiem jak żyć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz