Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Wierszyki "O Sobie" (Część 8)

Czasem jestem miła a czasem zwyczajnie wredna.
Czasem otwarta a czasem zamknięta na cztery spusty.
Czasem jestem wielką gadułą a czasem nic nie mówię.
Czasem zaskakująco inteligentna a czasem kosmicznie głupia.

_______________________________

Jak anioł kobiecą duszę mam
Jak demon zło od środka znam
Jestem dobrem jestem złem
Fatamorganą jawą i snem
Jak anioł sięgam chmur
Jak demon spadam w dół
Daję mało lecz chcę dużo
Jestem słońcem jestem burzą
Wszelkie żywioły w sobie mam
Anioła i demona znam
Jestem słońcem i pragnieniem
Wirem wody i zwątpieniem
Żarem swych ust spalam cię
Nałogiem groźnym staję się
Kocham szalenie i aż do cna
Czy ktoś taką mnie zna?

_______________________________

Nie obchodzi mnie to czy mnie lubisz!
Nie podążaj za mną, bo się zgubisz ;)
nie udaję nikogo... jestem sobą! :)
...i to czyni mnie właśnie tą wyjątkową! :*

_______________________________

JESTEM? - Bo Tak Było Mi Pisane...
NIE DBAM? - O Opinie Ludzi, Którzy Mnie Nie Znają...
SAMA? - Dążę Do Wyznaczonych Celów...
POTRAFIĘ? - Być Szczera Do Bólu...
CHCIAŁABYM? - Aby Wszystko Szło Po mojej Myśli...
PRAGNĘ? - By Zapomnieć...
MILCZĘ? - Gdy Jest Mi Źle...
ZAWSZE? - Jestem Konsekwentna Dla Tych, Którzy Mnie Ranią...
ŻAŁUJĘ? - Błędów, Które Popełniłam...
ŻYJĘ? - Z Dnia Na Dzień, Ciesząc Się Każdą Chwilą...
NIENAWIDZĘ? - Cierpienia...
NIE ZNOSZĘ? - Bólu...
SZANUJĘ? - Prawdziwych Przyjaciół...
WYBUCHAM? - Kiedy Ktoś Mnie Obraża..
CZEKAM? - Na Spełnienie Marzeń...
STARAM SIĘ? - Walczyć Z Przeciwnościami Losu...
NIE ZNIOSĘ? - Utraty przyjaciela...
MARZĘ? - O Wielu Rzeczach...
MUSZĘ? - Żyć Mimo Wszystko...
RZADKO? - Pokazuje Smutek...
LUBIĘ? - Tych Co Mnie Lubią...
Z TRUDEM? - Idę Przez Życie...
Z ŁATWOŚCIĄ? - Można Mnie Zranić ...
WIERZĘ? - Że To Czego Pragnę, Kiedyś Się Spełni ...

_______________________________

Kim jestem... jestem... Aniołem...?
Czy jestem... Demonem?
Bóg stworzył mnie, a Szatan opętał...?
Więc jaka jestem...?
Grzeszna czy święta?
Anioł czy Demon?
Piorun czy miód?
Gołąb czy żmija?
Upiór czy cud?
Zdradliwa... czy wierna...?
Dobra, czy zła?
Szczyt nad chmurami... czy przepaść bez dna?
Przeze mnie uśmiech... a może... łza?
Więc jaka jestem...?

Czy ktoś mnie zna...?

_______________________________


Bliska Dla Bliskich,
Z Dystansem Do Wszystkich...


Mój świat zaczyna się tam gdzie kończy się Wasza wyobraźnia !


Podobno?..

.Umiem wybaczać...
Pomysły?...Każde na jedną minutę...
Zmieniam?...Siebie...
Oblicza?...Jedyne w swoim rodzaju...
Nie dbam - ...O opinię ludzi, którzy mnie nie znają...
Potrafię - ...Znosić bóle w samotności...
Chciałabym - ...Żyć marzeniami...
Milczę - ...Gdy jest mi źle...
Zawsze - ...Stawiam na swoim...
Żyję - ...Z myślą o śmierci...
Nienawidzę - ...Cierpienia i samotności...
Nie znoszę - ...Smutku (który ostatnio mnie nie opuszcza)...
Szanuję - ...Osoby które są dla mnie ważne...
Wybucham - ...Kiedy ktoś mnie obraża...
Czekam - ...Na prawdziwą miłość...
Staram się - ...Walczyć aż do samego końca czasami to wypala...
Muszę - ...Żyć mimo wszystko chociaż czasami nie mogę...
Najchętniej - ...Spędzam czas poza domem...
Lubię - ...Moje zwariowane pomysły...
Nigdy - ...Nie tracę nadzieji w przyjaciół...
Jestem-...Pesymistą...
Śmieję się- ...Zawsze nawet jak jest mi źle...
Złoszczę się- ...Kiedy ktoś na mnie krzyczy i mi coś wmawia...
Tęsknie- ...Gdy kogoś mi brak...
Nie lubię- ...Nudy, ludzi którzy myślą że są fajni, kłamstwa...
Mówię- ...To co myślę choć to krzywdzi...
Olewam- ...Tych którzy olewają mnie...
Motto- ?Walcz aż do samego końca bo warto?
Marzę- ...To moja słodka tajemnica...
Nie chciałabym- ...Rozczarować się po raz kolejny...
Szczęście- ...Nie każdy na nie zasługuje...
Potrafię- ...Ranić ale i wybaczać...
Nie potrafię- ...Wielu rzeczy jak każdy...
Chcę być- ...Silniejsza, kochana, i niezapomniana...
Brakuję mi- ...Tajemnica...
Żałuję- ...Błędów, które popełniłam...Gdybym mogła cofnąć czas, postąpiłabym inaczej...
Czas- ...Robi wiele niespodzianek...



Jedyna w swoim rodzaju ... ^^ Dla kazdego inna ... Ale zawsze taka sama... Dla jednych ksiezniczk

a... Dla innych szara myszka... Niezastapiona... Niepowtarzalna... Ciagle szalona... Lecz zawsze normalna... Dla jednych ważna dla innych obojętna, Dla kogoś jedyna dla innych jedna z wielu Dla kogoś wyjątkowa dla innych całkiem szara


_______________________________

Jest tym , kim nikt nigdy nie będzie .. jest sobą i nie zmieni się dlatego że nie jest taka jak ktoś by chciał żeby była...

_______________________________

Wali mnie Twoja krytyka, ktora mnie wcale nie dotyka !
Myslisz że to mnie rusza... boli ?
Chyba cos ci sie w główce pier*i !
Mam swoje zdanie... Wiec uważaj na nie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz