Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

środa, 29 września 2010

Cytaty (Część 4)

Kiedy patrzę na Twoje zdjęcie, nie mogę uwierzyć, że, cholera, nie jesteś mój !

Świat po alkoholu nie staje się lepszy, ale przynajmniej wymagania są mniejsze...;)

Nie zakochała się w chłopaku z plakatu , ze snu . czy z własnej wyobraźni . Zakochała się w chłopaku który istnieje . Ale to też było bez sensu .

zabiorę cię do takiego nieba, gdzie nawet anioły grzeszą ...


zdzierać obcasy na nierównych chodnikach z puszką piwa w ręku, zapominając o całym świecie

najfajniej jest gdy stoisz przed lustrem susząc włosy i szczerzysz zęby w uśmiechu na wspomnienie o wczorajszym wieczorze.

daj mi bucha , flaszkę tequili i pięć minut . opowiem ci o swoim życiu

. a kiedy Go obejmowała zamykała oczy ze szczęścia ..

Patrzyłam mu uważnie w jego piwne tęczówki delikatnie rozpinając guziki od jego białej koszuli . pachniała . on pachniał . było w tym zapachu coś czego doświadczyłam , bez wątpienia . i te rysy twarzy .. tak idealne .. tak znajome .. musnęłam delikatnie jego policzek i zeszłam mu z kolan . przepraszam - wyszeptałam . poprawiłam bluzkę i wyszłam . to nie był mężczyzna którego kochałam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz