Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

środa, 29 września 2010

Cytaty (Część 5)

- trochę alkoholu, papierosów, dobrego towarzystwa i patrze na świat inaczej.


dzielnica luksusowych dziwek.

 zrób ze mną, każdą małą rzecz, na którą masz ochotę.

życie mi się plącze pod nogami. czasami je kopnę. czasami opluję. a czasami idziemy za rękę. ♥

zamknęłam go w złotej klatce i karmiłam czekoladą.

Stanąć przed nimi, uśmiechnąć się i powiedzieć: "Spierdalajcie, jestem boska".

oprócz marzeń warto mieć papierosy

chcesz wyjaśnić tą zdrade? a gówno mnie to obchodzi, że byłeś pijany, czy tam naćpany. tu nie ma nic do wyjaśniania. mogłeś się powstrzymać ty dziwkarzu.


nie jesteś jakiś superfajny. nie myślę o tobie 24h na dobę. i nawet nie jaram się tobą, gdy cię widzę. ale masz w sobie coś, co sprawia, że chcę chodzić do miejsc, gdzie 'przez przypadek' mogłabym cię spotkać.

Popłyniemy ulicami, tam gdzie tanie wino w szklankach... : *

Uwielbiam łamać zasady, patrzeć w niebo. Wracać do wspomnień i śmiać się z niczego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz