Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

środa, 24 listopada 2010

Miłosne (Część 1)

-Kocham...Czuję....Myślę O Tobie...

-Razem znów Ty i ja szczęśliwy los połączył serca dwa <3


-Czegoś mi brak,czegoś pięknego...Twej obecnośći,czyli...Miłości!

 
-Niech noc ukryje nas... zatrzyma w miejscu czas - Tylko Bądź :*

 
-Byc zakochanym to być szalonym przy zdrowych zmysłach

 
-Tylko miłość,nie ważne więcej nic ,kiedy kocha się....

 
-Nie WieM Co PiJe Ale JeśLi TO MiłoŚci To Nalejcie mi jescze

 
-Pamiętaj , że najpiękniejszym prezentem dla mnie jest Twoja miłość ...

 
-Trzeba być trochę podobnym, by się rozumieć, nieco różnym, by się kochać

 
-Miłość to najważniejsza rzecz w życiu i trzeba walczyć o nią do końca!

 
-Miłość uskrzydla... uczy latać...

 
-... opuściłam cały świat, by...zakochać sie w Tobie ...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz