Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

środa, 24 listopada 2010

Miłosne (Część 3)

-Im bardziej kogoś poznajemy, tym bardziej go kochamy...;******
 
-
Jestes dla mnie jak narkotyk uzależnia mnie twój dotyk

-
"Jedno uczucie, dwa serca tysiące chwil przed nami jeszcze"

-
Kocham Cie dzisiaj wiecej niz wczoraj mniej niz jutro!

-Ty wyryłeś na moim serduszku swoje inicjały.

 
-... a w miłości rozpalonej dwie duszyczki przytulone ... 

 
-Nie wiem co czuję, nie wiem czego chcę. Wiem tylko jedno- kocham Cię

 
-Twoje usta.. sama słodycz mmm.. i Twoje niegasnące ciepło uczuć też..

 
-...i BieGNe Po NieBie Do TWoiCh USt...


- Gdybyś był jedną z moich łez, już nigdy nie uroniłabym ani jednej

- Najważniejsze jest, aby umieć spojrzeć sobie w oczy

- Człowiek jest tyle wart, ile jest w stanie kochać


- Kochaj mnie tysiącami pocałunków na mojej twarzy i delikatnym dotykiem rąk


- Całe piękno jest w nas, w naszych sercach jest największy skarb


- Przy tobie zapominam że gwiazdy gasną


- Bądź dla mnie cukrem, w tej gorzkiej kawie życia.


- Żyję twoim życiem, Kocham twoją miłością, umieram twoją śmiercią... z tobą


-Będziesz?Będę.Zawsze?Zawsze.Obiecujesz?obiecuje.Wierze:*


- Czuję się jak w siódmym niebie gdy całuje ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz