Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

środa, 24 listopada 2010

Miłosne (Część 4)

- `~ Za Twój uśmiech milion gwiazd za Twój dotyk słońca blask ~ `

-Z kimś...Z kimś takim jak Ty na koniec świata mogę iść...


-Gdy cie nie ma płacze i opanować się nie mogę Kocham:*


-Jeśli miłość to narkotyk,jestem ćpunką...;p


-Co mam pisać [?] Kocham Cie [?] [!] Przecież wiesz...Kocham [!] ;* 


-"Chcę żeby zawsze tak już było, by nigdy to się już nie zmieniło... "


-Jesteś pierwszą myślą gdy wstaje rano i ostatnią gdy kładę się spać :*


-Wtulić Się W Twój Oddech I Zapach Twojego Ciała ... Kocham Cię


-Jak Ogień Się Pali Jak Woda Się Leje Tak Moje Serce Za Twoim Szaleje<3 


-Chcę Tylko Ciebie,dla Ciebie Chcę Żyć I O Tobie Tylko Śnić=*


-Kocham Ciebie Tylko Ciebie z Tobą czuję się jak w niebie!


-Chciałabym tak bezwiednie poczuć dotyk Twoich ust...



-Każda chwila z Tobą to szczęście, którego nie oddam nikomu!


-Jak wytłumaczyć tobie mam, że jesteś wszystkim tym co mam??


-Kocham Cię, bo jesteś jak jasny promień słońca w pochmurny dzień..


-Zabiorę Cię właśnie tam...gdzie jutra słodki smak...


-Słuchaj Skarbie jesteś dla mnie wszystkim :*


-..wystarczy jeden człowiek, aby zmienić swoje życie na zawsze... KC:*


-Gdy spojrzenia się spotkały mocniej zabiło serce.. :*


-Miłość to jedyny sens tego szalonego snu, w jakim jesteśmy uwięzieni.


-Miłość niech tańczy w nas, już nie istnieje dla nas czas...


-Ta noc zmieniła mnie..Już nie boje się ..wiem że Ty kochasz mnie..


- ...powiedz ze oddychasz bo i ja oddycham...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz