Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

niedziela, 23 stycznia 2011

Cytaty (Część 14)

` To jest mój świat , czasem idealny , czasem pełen wad .
To jest mój świat , czasem słodki uśmiech , czasem słona łza .
To jest mój świat , otula mnie jak zbroja i chroni mnie od zła .
To jest mój świat , jedna miłość siostra , jedna miłość brat .
   

 < 3

` Nie myśl o tym , co wydarzy się za parę lat ,
Tu i teraz to jest twój świat . ;))
Nie myśl o tym , co wydarzy się za parę dni ,
Chwila jest piękna nie marnuj tych chwil . ;p


< 3


Jeden puzel . Tyle zabrakło w mojej układance .
Niby jeden , mały , nic nie znaczący element
, a tak potrafił rozwalić wszystko co miałam , na co czekałam .
Jeden ruch i życie nie jest takie , jakie powinno być . ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz