Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Cytaty (Część 15)

" A dziś jak małe dziecko chciała zapomnieć wszystko jedząc najbardziej    czekoladowe   cukierki "

 
" Podobno każda miłość jest tą pierwszą. Ok z tym się zgodzę. Ale co z faktem że nie    chcę jej . Bo nie chce płakać. A zjawi się On ten co ma to cudo w sercu ... I juź kochać chce.. Dlaczego tak"

          " Dla Niego udawała że wszystko jest Okej.... Że przyjaźń wystarczy Jej...."

     " Dziękując Ci za smutek jaki dałeś Mi - zrewanżuje się i życząc ci Pięknych dni:) "
  
" -Tak trudno zrozumieć to.
     - Co takiego?

    - Iż kilka godzin z Nim jest najcudowniejszym przeżyciem choć jest powtarzane kilkaset razy "



    " Jak On mógł powiedzieć Mi to.... Że nie chce kochać Mnie.. Być dla Mnie... Tylko dlatego żeby nie skrzywdzić Mnie..."


 "-Od dziś zamierzam być grzeczna;)
-Ty po co przecież wolisz małą niegrzeczną dziewczynką
- Tak ale teraz sobie wymyśliłam że w tym roku chce od Gwiazdora właśnie Jego;D"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz