Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Cytaty (Część 16)

Ona jest twoją miłością, ale nie czuj się winny. Oprócz tego, że jest twoja, jest też czasem inny. Ty ją kochasz, spoko, ona też kocha Ciebie, ale czasem jest z kimś innym, w innym niebie.

Kręcić przed Tobą dupą i widzieć jak się ślinisz,
patrząc na Ciebie oblewając się martini, siedzieć bezczynnie byś wiedział,
że jestem i by Cię żarło, że u mnie jest lepiej.


Już mi zbrzydło to wszystko i pierdolę ten kodeks,
dziś przytulę Cię tylko po to, by zaraz odejść.

Żyję dla takich chwil kiedy bierzesz haust powietrza
i krzyczysz chwilo proszę bądź wieczna

Jeden mach jestem w snach
Słodkich tak, że chciałabym tu zostać
Łatwo jak piach jest je rozwiać
Jeśli tylko prawdę chcesz poznać

Są rzeczy, których chciałbym nie pamiętać
Ale żadnej z nich nie chcę sie wyrzekać
Jestem tym kim jestem dzięki nim
Jestem człowiekiem i wiem o sobie dużo więcej
Dzięki nim wiem czym jest szczęście.

Nie zawsze żyję dobrze, bo żyję chwilą,
w momencie upadku oddaję hołd swoim czynom
to się staje w sekundzie, nie jest godziną.

Nie ma szans, bym stracił motywacje
Bo głowę mam wysoko jeśli wiem że mam racje.

<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz