Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

środa, 26 stycznia 2011

Cytaty (Część 17)

Nienawidzę Cię za to, że pojawiłeś się w moim życiu i wywróciłeś wszystko do góry nogami.

` Chłopak, który złapie przy kumplach za rękę i powie : To ona, to ją właśnie kocham !

" najchętniej zamknął bym Cię w klatce, bo kocham na Ciebie patrzeć... "

...rodzimy się by żyć, żyjemy by umierać... ;)

`tak bardzo chcę dotknąć Cię..`

` to jest hardcor dzieciiakuu ! ;dd

`Kocham CIę na zawsze i nikt mi nie przeszkodzi ;D ;***

chwila nie zmienia twego stanu skupienia....

Twoje pocałunki są jak kawałki czekolady ... na jednym trudno poprzestać

Czasem, gdy za bardzo sie starasz, możesz przypadkiem zepsuć to do czego dążyłeś..

" i będę szczęśliwa choćbym miała to sobie Ku*a narysować !

Kocham Cię za wszystko co dla mnie robisz :*

Opluj...!! Plotkuj...!! Zbesztaj Kotku...!! Ha xDD ^^ ; ] ja I Tak Sięę Bede Śmiała... !!

zainstaluj we mnie szczęście ; )

Żegnaj na zawsze , zapomnij co było , przepraszam za kłopot , dziękuje za miłość ;-*

wiesz i pamietaj nie patrz na mnie więcej za to co mi zrobiłas ... sssssssssuko! k.u.r.w.a.

` Truskawkowa pełnia szczęścia z czekoladowym posmakiem radości.` < 3

zycie to burzliwa gra-ktora bol i roskosz da...zycie to bajka i wiecej nic...jednak naprawde warto jest zyc!!!

-kocham cię. -agresywnie ! -kocham cię, ku rwa !

Słuchaj skarbie jesteś dla mnie wszystkim , nie pamientam zeby byl ktos inny , ; ****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz