Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

środa, 26 stycznia 2011

Cytaty (Część 18)


Kochaj i szalej nie pytaj co dalej. Całuj i grzesz miłością się ciesz...

Jesteś dla mnie życiem tlenem jak Adam dla Ewy Rajem, edenem. Chcę byś był blisko, zapomniał przy mnie wszystko. Chcę byś był moim cieniem, mych marzeń spełnieniem

NIe ma Cię gdy moje zycie spada w dół , nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół .. Nie ma Cie i nie wiem gdie jestes ale dobrze ze nie wiesz co u mnie bo pekło by ci serce...

. ` Twoja ObeCność WaruNkiem MojeGoo SzczęęśCia .! ` .

Wspomnij mnie ten ostatni raz Zapamietaj mnie dobrze kochanie Mozesz wszystko miec ale przyjdzie czas Ze lzami w oczach wspomnisz nas.

Jeden słodki uśmiech całkiem zmienił mnie..;*

kochac to patrzec nie jedno na drugie ale w tym samym kierunku...

Idź własną drogą ,bo w tym cały sens istnienia.Żeby umieć żyć .


Kocham Cię Za Wszystko I Za Nic ... Po prostu Bez Granic :*

Nasza miłość dla cb nic nie znaczyła, łatwiej Ci było powiedzieć żegnaj niż wybacz

Po co to czytasz?! Co Ci to da?! Chcesz znac moj nastroj?! dotknelam dna!!

A jak spotkam miłość, to tak jej wykurwie że pomyli walentynki z halloween ;)

Nielegalne Jest Kochać Tak Jak Ja Kocham Ciebie.

kocham ,kochałam ,jeszcze nie jednego bede kochać

'Odgadnij moje sny co teraz czuje jak boli gdy cię brak jak to smakuje...'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz