Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

piątek, 3 czerwca 2011

Cytaty (Część 37)

cham będzie chamem na wieki wieków amen.

Niesforna księżniczka dumnie krocząca przez świat, bezczelna, pyskata mająca dużo wad !

powoli mnie zabijasz, wiesz?

może zrobisz coś jeszcze dla świata, który Cię zdradził?

popatrz w oczy mi, a powiem Ci kim jesteś.

chciałam Ci tylko powiedzieć, że Cię kocham. ale chyba już za późno.

znów zatruwam sobie życie.

Zgubiłam się w szklarni, więc wiem, co to szklana pułapka, dziwko .

denerwują mnie momenty, kiedy pomagam prawie wszystkim, a sobie nie mogę .

Wiesz co ? Lubię wujka Google, bo zawsze wie co napisać :P

Marzę żyć z rapem teraz jak na wieki wieków, brat!

a jeśli dla Ciebie coś znacze, okaż to choćby najmniejszym gestem.

to że nie odpowiadam na głupie zaczepki nie oznacza że nie mam riposty. po prostu nie zamierzam tracić czasu na debili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz