Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

piątek, 3 czerwca 2011

Cytaty (Część 38)

czemu moja psychika zawiesiła się akurat na tym człowieku. czemu zwróciłam uwagę właśnie na Niego. czemu , no pytam ? gdyby nie to, byłoby łatwiej.

ta pierdolona frustracja zżera mnie od środka, nie dając szans na normalne funkcjonowanie.

będę czytać książki, przesiadywać godzinami z przyjaciółmi, pracować, zajmować sobie czas jak tylko potrafię - ale zapomnę, kurwa - zapomnę, chuju.

ja Cię proszę - Ty mi nie mów co jest słuszne, bo jesteś jedną z niewielu osób, które w życiu popełniają tak wiele błędów.

tylko On potrafił wpaść na idealny pomysł oblania mojej glowy wodą, by proste włosy zamieniły się w naturalne loczki.

no, zajebisty miałeś dres, koszulki, bluzy i baggy - nic poza tym.

rozumiemy się bez słów, i nie nudzimy się milcząc ze sobą - a to już dużo.

byłeś fikcją , za złudzeniem nie można tęsknić . więc czemu wciąż pamiętam ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz