Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

niedziela, 11 września 2011

Cytaty (Część 59)

Jestem, bo Ty jesteś<3

to mnie niszczy, ale ja to kocham, wiesz?



siema w dwudziestym pierwszym wieku! miłość, przyjaźń przez gg i pineski na nk, a rodzina przez fejsa.

Ostatnio mam wyjebane . I wiesz co ? To lepsze niż te łzy , nieprzespane noce , poobgryzane paznokcie . Na prawdę , o wiele lepsze .

Wstanę, zrobię ulubioną herbatę, popatrzę przez okno. Chmury będą leniwie płynąć po niebie, zapatrzę się na resztę dnia. Wiem, że w którymś momencie, ty też spojrzysz w niebo. To samo płynące niebo ..

Wielu facetów mi się podoba. Kilku mnie kręci. Na widok niewielu zapiera dech w piersiach. W paru podoba mi się ich osobowość, a innych spojrzenie, ale kochać mogę tylko jednego, i dlaczego kocham właśnie Ciebie.? Bo Ty mi się podobasz, kręcisz mnie, na Twój widok zapiera mi dech w piersiach, masz bogatą osobowość i nieziemskie spojrzenie. 

chciałam pić z umiarem... ale umiar nie chciał pić ze mną :)

w życiu jak na drodze - obowiązuje zasada ograniczonego zaufania.

blisko Ciebie. rozumiesz?
  siadając na ławce czekała na autobus. tego dnia nie przeszkadzało jej, że spóźnił się on kilka minut. powolnie weszła do niego popychana przez zmęczoną młodzież wracającą do domu ze szkół , odbiła bilet i zajęła ostatnie miejsce w autobusie, niedbale kładąc torbę na siedzeniu obok, by przypadkiem żadnej starej babie nie przyszło do głowy usiąść. wsunęła w uszy słuchawki zamykając oczy i położyła głowę na szybie. chciała się wyłączyć zupełnie, przestać myśleć, przestać oddychać a co najważniejsze- przestać czuć. jedynym marzeniem była ucieczka z tego świata, nie miała sił dłużej w nim żyć. stróżka ciepłych łez sunąca przez skroń zatrzymała się w szaliku. nie chciała pęknąć przy tłumie cisnących się ludzi w autobusie, dlatego przełączyła piosenkę na bardziej żywszą. nawet ona nie pomogła, bo krople zaczęły skapywać jeszcze bardziej intensywnie. w myślach wyzywała się od najgorszych, bo przecież miała być silna
 
Myślę, że potrzebuję wierzyć, że to działa. Miłość. Partnerstwo. Przyjaźń.
Idea, że kiedy ludzie się łączą, to już ze sobą zostają. Muszę zabierać ze sobą tę świadomość,
kiedy kładę się w nocy do łóżka, nawet jeśli idę spać sama.

zastanów się nad tym, co mi kiedyś mówiłeś i
nad tym, co teraz robisz.

wyluzuj, uzyskasz lepszy efekt.

Czekaj na właściwy moment na tego mężczyznę który sprawi że twoje życie upije się miłością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz