Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

niedziela, 11 września 2011

Cytaty (Część 60)

Nie potrafię zapomnieć




Wszystko zaczyna się pieprzyć gdy nie możesz bez kogoś żyć!

-ufasz mi? -bardziej niż sobie.

to fakt że kiedyś było lepiej

a wszystko przez to , że ludzie mają jedną cholerną wadę - przywiązują się bardzo łatwo.

brak uczuć boli najbardziej. 

 to nasza chwila, nasz czas

a teraz na raz, dwa, trzy,
wracamy do czasów gdy się nie znaliśmy.

 idąc ulicą wciąż wyobrażam sobie setki sytuacji , w których mogłabym Cię za chwilę spotkać . Co powinnam powiedzieć , co zrobić , jak spojrzeć i jak bardzo udawać , że mi tak bardzo nie zależy .

wiesz , lubię marzyć . w marzeniach jestem dla Ciebie kimś . kimś więcej . jesteśmy razem nad jeziorem , oglądając razem wschód słońca , przytuleni do siebie . ale to są tylko marzenia

czekam, aż mnie przytulisz tak mocno, że
zapomnę, że nie chcesz być mój...

ja + ty = error 404

-Popatrz jak ty wyglądasz! Nieuczesana, z rozmazanym makijażem , w dresie i rozciągniętej koszulce. Co się z tobą dzieje?! - Nic, zupełnie nic. Tylko brakuje mi powodu dla którego mogłabym wyglądać dobrze. Brakuje mi Jego...

chciałabym, abyś kiedyś bez względu na wszystko co zrobię lub powiem, przytulił mnie.. nie mówił jaka jestem, nie krytykował, nie krzyczał... żebyś chociaż raz prawdziwie uświadomił sobie, że ja jestem ci potrzebna. ja. nie inne. żebyś tęsknił i potrafił mi to uświadomić. żebyś nie żałował, że za mało mi powiedziałeś, że nie okazywałeś mi zbyt dużo uczuć.. żebyś nie żałował niczego, oprócz tego, że mnie przy tobie nie ma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz