Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

wtorek, 13 września 2011

61








Dzisiaj mamy chillout.

czasami nie przestajesz kochać, ale potrzebujesz już mniej.

- ej, mała !
- mała to może być pała, ja jestem niska ! ;>

wiem, jestem boska.
nawet jeśli nie wypowiadał ani słowa jego
oczy mówiły wszystko.

w dupie byłeś, gówno widziałeś.

nie bądźmy śmieszni
mówiąc, że będzie dobrze. 

to nie była miłość. to było podniecenie, adrenalina i tequila.

wciaz sie Toba jaram, wiesz? 


tylko ty masz prawo prosić mnie o całusa, przytulać bez powodu,
 
 
wysyłać ten jebany dwukropek i gwiazdkę. nikt inny. tylko ty. 
  
wydaje się nam , że wiemy co się święci a to sprawia że ręce zaczynają nam opadać .

nikt nie mówił, że będzie łatwo, no ale bez przesady ku*wa!

Życie nie powinno być podróżą do grobu. Człowiek do kresu życia powinien
się dotoczyć z kieliszkiem Chardonnay w jednej ręce, tabliczką czekolady w drugiej,
narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA"!

lecz lubię to wciąż, lubię to cały czas.

 jeśli on mówi że Cię nie skrzywdzi, obawiaj się tego. gdyby nie miał zamiaru skrzywdzić, nie mówiłby o tym. no bo kiedy spotykasz kogoś zapewniasz go od razu, że go nie zabijesz?

 wtedy, kiedy najgłośniej krzyczałam że już nigdy się nie zakocham, pojawiłeś się Ty.

No, ale on ! :> 

w miłości nie ma happyend'u bo ona się nigdy nie kończy .
 ˙
I stojąc z Tobą wtulana w Twoich ramionach byłam dumna .
W końcu wiedziałam że możesz mieć każdą , ale nie każda może mieć Ciebie .

Ona: Kocham Cię .
On: Też Cię kocham .
Ona: Udowodnij. Wykrzycz to całemu światu .
On: *szepcze*Kocham Cię .
Ona: Dlaczego szepczesz mi do ucha .?
On: Bo Ty jesteś moim światem .
 ˙
nieważne jak bardzo jesteś szczęśliwa. czasami każdy potrzebuje dnia kiedy może wyżyć się na wszystkich wokół, usiąść i najzwyczajniej w świecie zacząć płakać.

uwielbiam Cię, wiesz?

chcesz cierpieć? zakochaj się!

normalny uśmiech, banalne spojrzenie, a jednak
coś wyjątkowego.


a potem się dziwią, że zaufać nie potrafię.


myślisz, że 'na zawsze' to długo?


nigdy nikogo bardziej.

 
chciałbym Cię jutro zobaczyć. nawet jeśli trwałoby to
tylko sekundę.

 
przyjaciel to skarb - zapamiętaj!

znasz to uczucie, kiedy
nie wiesz komu wierzyć?

 
patrzysz na mnie tak, jakbyś zwariował z miłości. <3

 
nie odchodź nigdy więcej


you and i, the best time of my life. ; *
 
Obudzę się , znów popatrzę na Twoje zdjęcie i stwierdzę, że mam wszystko czego można chcieć i nie chcę więcej . : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz