Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

sobota, 17 września 2011

62

Zrobiłeś z siebie głupka, ale ja to kocham ;*


zbieramy na wehikuł czasu i przenosimy się do pierwszego lipca, kochani! ; )

mówisz "przyjacielu" myślisz "skurwielu", takich
ludzi znam wielu

dlaczego to jest tak, że każdemu pomagam,  a sobie nie potrafie?

Wiesz co uwielbiam ? Gdy Ona mówi ' a pamiętasz jak .. ' przy czym robi odpowiednią minę, i nie musi kończyć - bo obie wiemy już o co chodzi i płaczemy ze śmiechu. XD
 
Rodzeństwo. Choćbyśmy nie wiem, jak bardzo sobie dokuczali... Gdy przyjdzie niebezpieczeństwo jedno drugiego nie pozwoli skrzywdzić... Dokuczać możemy sobie wzajemnie, ale inni nie mogą, Bo nie kochają nas tak jak my siebie nawzajem... I w tym tkwi nasza siła.

Pozdrawiam serdecznie moje koleżanki, które zamiast powiedzieć w r*j, wolą powiedzieć plecom.
 
bez was nie mogę , nie umiem żyć . <3

- Hura .! Idę na studia !
- aha. jak wrócisz, to zrób obiad. xd

Jednak na moje szczęśćie są jeszcze tacy ludzie,
którym mogę nawijać w ch*j długo o jednym, a oni mnie wysłuchają.
Wiedzą, że muszę sobie pogadać, wyrzucić wszystko z siebie, muszę przeklnąć ch*j wie ile razy, co drugie lub trzecie słowo to 'k*rwa', ale to nic, oni rozumieją. Za to ich kocham :*

jestem absolutnie pewna , że gdyby w Twoim imieniu kilka literek dodać , kilka odjąć , wyszło by ` frajer ` .

chłopcy są jak guma do żucia. źle smakuje, wypluj .
- Daj sobie spokój , on ma dziewczynę . - Dziewczyna nie ściana, da się przesunąć.
 
Poznaj moich przyjaciół , siedzą przy jednym stole, chociaż wódka kiepsko dogaduje się z ketanolem, apap jest ich ziomem.

  aż chce mi się śmiać , gdy widzę tych wszystkich ' osiedloych kozaków '
, którzy zamienili ` chwdp ` na ` jp ` , bo mieli problemy z ortografią ! .


-nazywasz się google?
-nie, dlaczego?
-bo masz wszystko to czego szukam. :>



Na czym stoję? Wieczne kłótnie w rodzinie. Mase kompleksów, dążenie do ideału . Brak przyjaciół, ale mniejsza z tym. Sama tego chciałam.
 
Znasz to uczucie , gdy tak bardzo się śmiejesz , że nie możesz oddychać , a tym bardziej dokończyć zdania ? ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz