Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

sobota, 17 września 2011

63



miłość to chemia, sex to fizyka.

dziś mogę powiedzieć , że jestem zajebiście szczęśliwa , bez Ciebie..

a kiedyś, w niedalekiej przyszłości, wydam własną książkę, o naszej miłości. i tak, 'wkleję' tam kilka kartek z mojego pamiętnika. sprzeda się jako bestseller, zobaczysz. ludzie czytający ją dowiedzą się, jak ogromnie można za kimś tęsknić, robić wszystko, by próbować zatrzymać ukochaną osobę. napiszę tam również, jak czuję się dziewczyna, która zakochała się tak niesamowicie, że mogłaby zabić, ile wieczorów, nocy spędziła nieustannie patrząc się w telefon, czekając na jakąkolwiek wiadomość, znak życia od Ciebie. i przeczytają również o tym, jak można kogoś jednocześnie nienawidzić, ale i ogromnie kochać, jak jedna, wielka miłość, może zniszczyć nam całe życie. mam nadzieję, że Ty również ją przeczytasz, i pomyślisz wtedy o mnie.. 
znów mi się 'love' włączyło. 

 w głowie mętlik. znasz to?

a teraz pozostało mi jedynie twoje zdjęcie.

w głowie burdel, w sercu zamęt, w ręku wino

daj ukojenie moim zmysłom

nigdy nie pomyślałabym , że to ułoży się w tak
wymarzoną przeze mnie relację, nigdy.

Mogę być każdym, lecz nie potrafię
być sobą bez Ciebie. < 3


bez Ciebie każdy dzień jest taki sam.

2 słowa , 9 liter: BYŁ CH*JEM

Zdałem sobie sprawę, że prawdziwą wartość drugiego człowieka odkrywamy dopiero wtedy, kiedy już go nie ma. Jak skarb, który trzymało się w dłoni, ale bezwiednie pozwoliło mu się wyślizgnąć przez palce.

jest tak, a miało być inaczej..

Więcej nic nie chcę. Tylko Jego.
Mając Jego, będę miała wszystko. <3

może zapomnę kiedyś o tym, że istniałeś



Wierzymy w miłość zapisaną w sms-ach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz