Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

niedziela, 9 października 2011

77




Nawet nie wiesz jak może zaboleć dwukropek z gwiazdką w twoim opisie.


Tak Ci zależało. tak bardzo , że teraz już nie potrafisz powiedzieć ' cześć '.

każdy facet jest wzrokowcem, więc nie pie*dol,
że wygląd nie ma znaczenia.


jakaś część mnie dalej Cie kocha - a inna ma już na Ciebie wyjebane.

a jak będziesz chciał zobaczyć jak wygląda moje szczęście, spójrz w lustro.


było dobrze., potem zachciało nam się kochać.

Gdy nie miałam, podzielił się. Gdy cierpiałam, wysłuchał. Gdy nie rozumiałam, wytłumaczył. Gdy płakałam, otarł łzy. Gdy zostałam, poczekał. Gdy zawiodłam, wybaczył. Gdy podziękowałam, zapytał: `za co?`

nie będą razem, choć myślą o sobie.



.pamiętasz tę noc gdy zakryłaś się po czubek swojego nosa kołdrą, łzy płynęły po policzkach bez opamiętania, wargi przygryzałaś z całych sił a pięści zacisnęłaś tak mocno, że na wewnętrznej stronie dłoni były wbite paznokcie? na pewno pamiętasz, przecież to był wczorajszy wieczór - nie oszukuj się. kochasz Go i nic tego nie zmieni. nie udawaj już takiej silnej. jesteś słaba, naiwna i w tej sytuacji bezbronna. jeszcze trochę pocierpisz, spokojnie z czasem Ci przejdzie.





`na Ciebie czekam kolejny dzień.`





myślę, że nasza relacja wejdzie na wyższy szczebel, na wyższy level, crazy love forever.'



Moje życie jest tak proste, jak moje kręcone włosy.

`Ja słucham Twoich rad, dla Ciebie staram pozbyć się wad, bo wokół Ciebie kręci się cały mój Świat..`



nie rozumiesz mnie?! to może zainstaluj sobie winampa i odtwarzaj w zwolnionym tempie.



Nie znam Cię, ale wkurwia mnie twoja morda i już.
  







zmieniam zdanie co pięć minut, a humor jeszcze częściej. jestem beznadziejna i pojebana. cześć.

tu są bo tak chcą. ona ma go, a on ma ją. < 3



Bo lepiej pokazać wszystkim, że cała ta sytuacja mnie bawi, niż totalnie rozpierdala.



co Ty możesz o mnie wiedzieć ? nie wiesz jak wyglądam rano, tuż po obudzeniu się, i do czego jestem zdolna gdy ktoś mnie wtedy wkurwi. wiesz jakie jest moje drugie imię ? ile jestem w stanie zrobić dla przyjaciół? jaki jest mój ulubiony kolor? na której stronie łóżka lubię spać? przy jakim kawałku się rozpływam, a jaki wywołuje u mnie łzy? czy jadam śniadania? jaką kawe pijam? czy mieszam wódkę? jakie jest moje marzenie? o czym myślę przed snem? jak reaguję na niektórych ludzi? co kocham ? czego nienawidzę ? jakie mam poglądy na różne sprawy ? czy nadal chcę zostać psycholgiem sądowym? od czego jestem uzależniona? jaką wodę piję ? co jadam na obiady? masz chociaż pojęcie ile łyżeczek cukru wsypuję do herbaty? no właśnie, gówno o mnie wiesz.


Bo wiesz co...Chciałabym byc dla Cb kims waznym.Chciałabym żeby na moj widok biło Ci szybciej serce.No i chciałabym żebys kochał mnie bezgranicznie, właśnie tak, o tak, identycznie jak ja Ciebie..




przestań. ja nie mam czasu na miłość. ja mam inne zajęcia. mam znajomych, szkołę, rodzinę, imprezy, kosmetyczkę, fryzjera, zakupy i wiele wiele innych. tylko od czasu do czasu wieczorem pomyślę sobie o Tobie.

szkoda, że moda jest na bycie skurwysynem.


udawany uśmiech. - jestem już w tym perfekcjonistką, niedługo wezmą mnie do 'M jak miłość'.

  

 


najgorszą częścią odkochiwania się jest zastanawianie się nad tym, czy jeszcze kiedyś otworzysz się na kogoś tak bardzo.



'  będę robiła swoje, czy Tobie się to podoba czy nie. mam w dupie, co o tym sądzisz. to moje życie, i najwyżej ja je sobie spierdolę, trudno. '


Płytki chodnikowe okazały się całkiem dobrym miejscem do płaczu. Były zimne jak Ty. Spękane jak moje serce. Brudne jak nasza miłość. Tak. To idealne miejsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz