Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

sobota, 15 października 2011

83





Świat nie zawsze ma smak truskawek.

A ja chce mu tylko powiedzieć : I love you ;*

Ci, którzy nie czują zazdrości, nie czują nic

Są dwie rzeczy, których mężczyzna ukryć nie potrafi - kiedy jest pijany i zakochany.



Pamiętnik to forma dialogu ze sobą, nie ze światem! 
 

- Romeoo, gdzie jesteś mój Romeoo ? - Czekaj no, sikam ! xd : D


ps. nigdy nie jest ani za późno, ani za wczesnie.. : )
 

Gdy już myślałam że jest mój, ona złapała go za rękę.


byś zawsze ocierał łzy, kiedy płyną, bym była dla Ciebie jedną jedyną.
 

Nie chcę słuchać, że to nieodpowiedzialne i szalone. Chcę Cię kochać


Miałeś być . Na zawsze .
 

gdybyś tak czasem sam zaczął rozmowę, podzielił się uśmiechem..

I nienawidzę gdy wali się świat, a Ty znowu niczego nie zauważasz. 
 

Chciałam Ci tyle rzeczy opowiedzieć.. Nie miałeś ochoty słuchać..


nie wiem gdzie, po co i nie wiem dla kogo..'
 
 
2 szansa? A umiesz zapalić 2 razy jedną zapałkę?


Ani ja, ani horoskop, ani Wikipedia. Nikt z 
nas nie wie, co do mnie czujesz.
 

`ja go tylko lubię. ja go tylko lubię. ja go tylko lubię, do cholery!`


90 % facetów to debile, 9 % to geje , a ten 1% chodzi gdzieś po świecie.
 
 
' hej, hej, hej, tyś mój klej, super glue, i love you '
 

- Ko.. - Co ko ? - Ko.. ko.. - Kochasz mnie ? - Kota czy nakarmiłeś, idioto

 

lubię Cię bardziej niż mojego pluszowego misia, ale ciii ... nie mów mu ;**

 

Czy ten Pan , tej Pani Idealnie życie schrzani ? : dd

 
- kkkoooccchhhaaammm cciieee........ - Co ? - Nie nic, klawiaturę czyszczę.

 

poprosze tabletki zapobiegajace mysleniu o nim.

 
1+(-1)=0. Proste: Moje zakochane serce + Twoje obojętne = nic, zero.

 

 - Takich dwoje jak nas trzech to nie ma ani jednego !

 

jedyna myśl, która krąży w głowie całą dobę : ON, ON, ON !

 

Kręcisz mnie jak kula ziemska

 

jesteś wyjątkowy jak mleczyk z epoki lodowcowej ;*

 

I piszę sms'y , których nigdy nie wyślę.

 

poniedziełek, wtorek, środa, czwartek, piątek. - Dni, w których widze jego <33

 

`z osobą , z którą kiedyś mogłaś przepisać całą noc na gadu , dzisiaj rozmowa wygląda tak : no . aha . nie . pa

 


` w kołysce fantazji... ^.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz