Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

czwartek, 20 października 2011

84



ON jest seksowny. - tak wiem. - masz szczęście. - tak wiem. - podoba się wielu dziewczynom - tak wiem. - cudownie się uśmiecha. - tak wiem. - ma genialne oczy. - tak wiem. - niesamowicie całuje. - tak w... skąd wiesz?!



Kiedy się odwróciła wziął ja za rękę.
- Co robisz? - zapytała.
- Biorę to co moje. - odpowiedział i przytulił ją mocno do siebie.

usłyszałam Twoje imię. Przymknęłam powieki i mimowolnie się uśmiechnęłam. Pragnęłam tylko, by nikt nie zauważył, jak bardzo oczy mi się błyszczą, na samą myśl o Tobie"



Jeżeli chłopak rezygnuje dla Ciebie z grania na komputerze, to wiedz, że coś się dzieje! < 3.



- Chciałbym powiedzieć pewnej dziewczynie, że ją kocham...
- A więc na co czekasz?
- Trochę się boję. Mogę wypróbować na tobie?
- Oczywiście.
- Kocham cię
- A teraz powiedz to tej osobie;)
- Przed chwilą to zrobiłem... Ś.


Kiedyś nie zwracałam na ciebie uwagi... teraz się w tobie zakochałam. < 3.


Miłość jest jak bajka, tylko od końca czytana...
Zaczyna się pięknie i smutno kończy



jak dorosnę, zostanę swetrem... albo znajdę inny sposób, aby cię przytulić.!



Zamiast nie odpisywać, lepiej napisz, że mnie olewasz!




Zwykły szary dzień... a tylko jeden SMS od Ciebie potrafi sprawić że nabierze kolorów; *.




Nie jesteś tylko imieniem na liście kontaktów. W moim sercu masz osobny pokój i własne łóżko < 3.




"Gdy ktoś mówi "przepraszam " a nie " sory", to naprawdę mu zależy;)"



A kiedy przestaniesz mnie kochać?
- Jeszcze nie słyszałem o człowieku, który by znał datę swojej śmierci



Tamtego dnia nie pomyślała o konsekwencjach. Nawet nie przyszło jej do głowy, że będzie musiała tyle za to zapłacić. Za to, że spojrzała w jego niebieskie oczy i tak naiwnie się zakochała.




Pewnego dnia księżniczka ze słuchawkami w uszach w swoim świecie rapu poznała księcia na bluźnierstwach. Spojrzeli sobie w oczy i księżniczka pokochała księcia. Teraz żyją swoją pieśnią miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz