Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

środa, 16 listopada 2011

98

`Znów ktoś chciał pokierować zdarzeniami,
świadomie i specjalnie znów żywot mój ubarwił,
a ja znów się staram naprostować fakty,
czekając na dzień gdy los rozłoży dobre karty`



na brzuchu. na boku. na plecach. sprawdzam, jak najwygodniej się tęskni.



`Wczoraj przyszło do mnie szczęście, przyszło aby się pożegnać.`


ja nie gram, nie udaję, nie stosuję chwytów.


dwukropek i gwiazdka - takie gówno, a cieszy xD.

-oficjalnie informuję, że wyczerpał się mój limit cierpliwości na dziś, proszę mnie już nie irytować, inaczej poprzegryzam kable od komputera .


wyszłam z siebie. wracam za 5 minut .


Wbrew pozorom zapomnieć nie jest tak prosto. Zapomnieć o kimś, kto jest całym twoim życiem. Nie da się zapomnieć życia. To niewykonalne.


Mam skłonności do krótkotrwałego uśmiechu i następującego po nim stanu określanego przeze mnie jako, kolokwialnie mówiąc - do dupy


Ty ! czerwone z lewej strony . to nic że teraz masz dwie połowy. musisz bić. słyszysz ?




Jestem jeszcze zakochana resztkami bezsensownej miłości i jest mi tak cholernie smutno teraz, że chcę to komuś powiedzieć. To musi być ktoś zupełnie obcy, kto nie może mnie zranić.



Zapomnieć. Takie proste słowo. Gdyby część jej mózgu potrafiła od tak, po prostu wymazać informację bez śladu. Tak Jak zapomniała o drobiazgach: wysłaniu życzeń, oddaniu książki do biblioteki, kupieniu pasty do zębów podczas zakupów w supermarkecie. Z wielkimi wydarzeniami nie jest już jednak tak łatwo. Wyryły się w pamięci na zawsze. Żyją w tkankach mózgu, pod skórą, we krwi. Zwinięte w kłębek, drzemią w nieświadomości, do czasu, aż coś je zbudzi. Ni stąd ni zowąd wspomnienia ożywają, wypełniając głowę obrazami przeszłości.



ona uwielbiała z nim pisać po nocach, a on uwielbiał robić jej nadzieję.



Pośród zgiełku uczucie kamiennych twarzy
popatrz w niebo i uwierz,że warto marzyć
I choć wiele się zdarzy to spełnisz swój cel,
bo drogą do nadziei jest znaleźć w tym sens.`



`Wiesz to życie wyleciało z moich rąk,
powoli nie wyrabiam po prostu mam dość,
bo ile czasu zmarnowałam na nich ,
a oni za szlugi dali by mnie zabić`



Wiesz co robię kiedy Cię potrzebuję ? Po prostu wspominam to co było najpiękniejsze. Te dni kiedy wszystko wydawało się takie kolorowe i proste.






Zgraj sobie mój oddech na płytę. I słuchaj tego wieczorami, może wtedy zrozumiesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz