Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

piątek, 30 września 2011

69

 nie jestem wulgarna , nie lubię przeklinać . więc powiem Ci łagodnie : zabieraj swoje manatki i wypierdalaj z moich myśli do tej blond szmaty skurwysynu .




Pewne znajomości chciałabym zacząć od nowa.




Miałaś kiedyś tak, że jak tylko wejdziesz na gg to nie interesują Cie inne wiadomości. Czekasz na jego zwykłe 'cześć' 'siema' lub w ostateczności tą pieprzoną emotikonke ? Czekasz,czekasz i chuj . Pewnie o Tobie zapomniał, ale nie przejmuj się i tak powiesz, że nic się nie stało .. napisałaś, chociaż obiecywałaś że wytrzymasz bez niego . bez jeko słodkiego przywitania , jego przyjebanego pożegnania .. Zmienił status na ' niedostępny ' . szkoda tylko, że nie wie ile Cię to kosztowało, nie ? ale Ty łudzisz się, że może naprawdę nie mógł odpisać.



 Jesteś najlepszą dziewczyną jaką mogłem w życiu spotkać, cały czas Cię kocham będąc świadom naszych postaw. Dwa różne otoczenia miały na nas inny wpływ ja wiem, że wciąż pamiętasz te wspólnie spędzane dni. Wtedy było inaczej nie mogę o tym zapomnieć czemu tak się stało, że nie czujesz już tych potrzeb? Tych potrzeb budowanych tymi wspólnymi siłami przez tyle miesięcy w sobie bardzo zakochani. Wspólnie spoglądaliśmy na horyzont tej miłości Ty wolałaś zboczyć z kursu budowania tej przyszłości czemu to zrobiłaś do tej pory tego nie wiem wolałaś iść przez życie sama niż prowadzić mnie za rękę? Byliśmy tacy szczęśliwi mając razem tylko siebie nic się dla mnie nie liczyło wtedy czułem się jak w niebie. Lecz Ciebie teraz nie ma a ja siedzę sam w żałobie i chce byś to wiedziała, że bez Ciebie żyć nie mogę...



Kiedy wchodzę do pokoju wszystko mi Cię przypomina, nie mogę zapomnieć, w życiu tak to właśnie bywa kochasz osobę traktując ją jak swoje serce, a okazuje się, że to niepotrzebny bez sens. Zrobiłbyś dla niej wszystko tak jak ja dla swej kobiety, lecz tego teraz nie ma i wolałbym być ślepy, by nie widzieć wszędzie w koło Ciebie jakbyś była obok, lecz to i tak nie pomoże, bo myślami jestem z Tobą. To przykre gdy nasze marzenia nie są już prawdziwe, gdy życie sobie w nich z Tobą dawno ułożyłem. Ty wolałaś swoje życie przejść w zupełnie inny sposób? Wybrałaś inne ścieżki w których nie ma mego głosu. Teraz żałuje tego jak to wszystko się zmieniło, gdy byłem Twoim światem dzisiaj będąc Tobie nikim, gdy pustkę czterech ścian wypełnialiśmy oboje w naszych objęciach, a teraz wpadam w paranoje...



po szczęście lub szaleństwo, w ciemność ze mną.



Ale serce nie było komputerem, nie miało klawiatury, nie dało się wcisnąć delete, wpisać nowej treści w mgnieniu oka i zrobić defragmentacji dysku.



Kocham , Nienawidzę , Piję , Śmieję , Oddycham, Pragnę , Gardzę , Jem , Zasypiam , Budzę się , Uwielbiam , Spotykam , Płaczę , Odczuwam , Siedzę , Baluję , Nudzę się , Żartuję , Funkcjonuję , Żyję ... Bez Ciebie !



i nie dotykaj mojego serca bo zepsujesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz