Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

piątek, 30 września 2011

71

najlepszy przyjaciel jest tylko jeden . on jest wszystkim dla ciebie , ty jesteś wszystkim dla niego . nikt nie potrafi zniszczyć tego , co stworzyliście . jesteście jak mur , którego nie można zburzyć . wasza znajomość trwa dłużej niż myślicie . bez względu na kłótnie , jesteście razem zawsze . ani ty ani on nie jest idealny . ale mimo wszystko kochacie się jak siostry . jesteście jednością . płaczecie razem , cieszycie się , spędzacie każdą chwilę . jej łza powoduje łzy u ciebie . jej uśmiech , smajl na twojej buzi . szanujecie siebie i nie macie przed sobą żadnych tajemnic . rozumiecie siebie bez słów . tak , to jest ona . najlepsza , najcudowniejsza moja przyjaciółka pod słońcem . na całym świecie . ;3




 



nawet jak nie ma : 00:00, 01:01, 02:02, 03:03, 04:04, 05: 05, 06:06..to i tak wmawiam sobie że o mnie myślisz.








I ja, wielka, ważna gówniara, która była sama dla siebie idolem.



 




Otóż, nie będę płakać, bo rozmaże mi się makijaż, nie będę tęsknić, bo stracę chęć życia, usiądę powspominam, jak piękne były początki.








nawet jak jestem upita, wiem kogo kocham.




 



 ja + ekipa + zielsko + wóda = brak skurwiela w mej pamięci









Każdy facet to świnia, tylko że rasowa bo ogonek ma z przodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz