Zareklamuj się na stronie. wystarczy kliknąć.

Obserwatorzy Bloga

niedziela, 2 października 2011

72

Kocham Cię rano, kocham wieczorem, w południe w północ. Kocham we wtorek w sobotę w czwartek w środę w niedziele tylko dla Ciebie czasu mam wiele. Kocham Cię zima kocham Cię w lecie, kocham jak nic innego na świecie. Kocham Twój uśmiech Twe smutne oczy, kocham Cię kiedy się na mnie boczysz. Będę Cię kochać co dzień, od święta, gdy dni upalne, szaruga jesienna. A gdy lewą nogą źle wstaniesz rano, przeczekam, cicho szepnę dobranoc, śpij słodko moje Ty Kochanie ja będę czekać z ciepłym śniadaniem. Będę Cię kochać po kres mych dni jak jeszcze nigdy nie kochał nikt!
 
I znowu rodzi się ta pieprzona potrzeba bycia z kimś, bo samemu nie daję się rady..

Kocham Cie" dwa słowa które nikogo nie obrażają, a zniszczyły nie jedną dobrą przyjaźń.

A ona ma dalej nadzieję, że pomimo tej drugiej myśli jeszcze o niej...

A może na tym to właśnie polega ? Ty musisz przestać kochać żeby jemu zaczęło zależeć.


tęczowa księżniczka z bukietem marzeń w dłoni. ;*


największe marzenie ? - usłyszeć od Ciebie " kocham Cię ".

wiesz za czym tęsknie najbardziej ? za zapachem twojej bluzy, za dotykiem twojej dłoni, za biciem twojego serca...za Tobą .

szczególnie interesuje mnie opinia tego pana o ciemnych blond włosach na temat mnie i tego czemu mnie już nie lubi gdy ja jestem w nim zakochana na zabój .

z papierosem w ręku chcę przejść odważnie obok niego. wiem, że tak bardzo nienawidził, kiedy paliłam.. eee
tak na prawdę to nie palę. udaję tylko, że po skończeniu z Tobą mam nowy zły nawyk.

Znów dźwięk sms'a. Biorę telefon do ręki i znów znika nadzieja. To tylko reklama z simplusa. I znów muszę się powstrzymać, żeby nie walnąć tą komórką o podłogę czy ścianę. Czasami moja naiwność mnie przeraża, ale co mam zrobić ? Wiem też, że 'Nadzieja - matką głupich' - widocznie jestem głupia, ale nie umiem się jej wyzbyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz